Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stamp-E - 26 augusti 2013 15:58

skippar allt onödigt jävla skit igen = tänker på hälsan (mycket möjligt att det är därför jag har haft såna fruktansvärda nätter, värsta demonerna, på grund av allt socker)


skippar träningen idag = tänker på hälsan, har inte blivit helt frisk än... har slagits hela dagen med detta men kommit fram till att det är inte värt att gambla... får träna på onsdag eller fredag som start istället... 


men det ska bli en najs promenad idag i alla fall :)

Av Stamp-E - 26 augusti 2013 10:42

men det börjar ju inte på det roligaste sättet.... 


känner mig inte alls kry... jag hade ju sett fram emot att börja föräldraledigheten med att vara utsövd, träna tidigt och action med grabben.... 


istället så tvingade jag mig upp vid halv tio efter att ha varit uppe och sprungit till o från hela natten (för typ 3-4 natten i rad) ..... har massa mardrömmar och demoner om nätterna för tillfället.. hajar inte alls varför... kan vara allt jävla socker som jag tryckt i mig som förgiftat och grumlat mina sinnen... slut med det nu.... åter till lördagar... 


men förutom det så mår jag, och mådde illa och är helt slut i kropp och knopp.... snörvlar, snorar och fnyser samt hostar litta slem.... så jag får se om jag ska ge mig ett litet litet pass i eftermidddag eller ej.... .


nu håller jag på och jagar O runt runt, jävla fart det är på honom... K får ligga och vila, hon har ju ändå semester.... 

Av Stamp-E - 25 augusti 2013 21:58

                 

Av Stamp-E - 25 augusti 2013 12:37

vi blev "bara" 17 pers (ja hos oss är det ju faktiskt bara 17, vi blir lätt 30 pers bara syskon och familjer) 


anyway, det var mycket trevligt, och skrutten fick många fina presenter, även om pappret runt om och deras lådor var mycket mycket roligare än själva innehållet haha.... 


slänger upp två bilder, sen ville mobilen ha mat, men svärmor har fotat allt, och så fort jag fått bilderna av henne så slänger jag upp dem.. 


   


Av Stamp-E - 23 augusti 2013 23:39

precis hemkommen från festivalen och kvällens konsert....


drog dit själv... K var trött och fixade inför kalaset och E var med kompisar, och resterande man känner är typ tradiga gamla loidare mohahahahahhahahaha.... i alla fall... 


jag drog dit själv... och efter att ha snurrat rundor i typ 40 minuter (ja givetvis har jag kärran med mig, va fan ska man annars med körkort och bil till) så hittade jag en parkering långt åt helvete haha.... 

men det gick fort att glida igenom massorna... när man är ensam så är det liksom bara att åla sig fram, man behöver inte ha koll på om alla hänger med..


framme på plats, stortorget, så drog konserten igång... det var bra ös, riktigt bra ös, och mac miller är riktigt bra med mycket energi... han körde en del av mina favvisar och en del från nya plattan.... 


men va fan va mycket pack... (läs, sån jag själv var när jag var där för 20 år sedan)... det krökades överallt, det trängdes och klampades på fötter, det rögades brass överallt i massan, det var jidder, bråk, kuring, det kastades flaskor, det eldades, men det var ändå kärlek hehe.... 


       


efter undefär en timmes fullt ös, där han hann med fler låtar än de flesta hinner på typ två timmar, det var action hela tiden, så var det över.... så då shoppade jag en posse munkar, en iskall dricka, en varm påse brända mandlar, och kilade till bilen, och medans jag tryckte huet fullt körde jag hem.... 

Av Stamp-E - 23 augusti 2013 09:04

ja jag vet.... det är inte lönt just nu när jag inte tränat och bara ätit i två veckor.... 


det är mer något självplågeri.... 


så vikten idag är 106 kilo... det innebär typ 7-8 kilo upp på 10 dagar... .lol.... 


jaja... inget att göra något åt.... har fått restriktioner från familjen idag oxå att inte träna eftersom jag fortfarande är förkyld, men på måndag finns det inget undantag, då kör jag igen.... back on track med kost och träning då... 


men det är helg innan dess :D


ikvälll spelar en av mina absoluta favorit-artister, Mac Miller, 




ja det var bara ett litet axplock.. en helt fantastisk artist....


i alla fall.. ikväll så spelar han på malmömögivalen... så jag får väl tvinga mig dit en dag i år oxå.... 


och imorgon är det ju kalas för bluppen... och på söndag fyller brorsan år... och då blev det väl något oxå.... 


japp japp.... 


TREVLIG HELG

Av Stamp-E - 23 augusti 2013 00:12

vi var och såg Snabba Cash 3 - Livet Deluxe...



jo den var fan soft... bra action... bra skådisar.. filmen höll rakt igenom.. och fick ett avslut på serien... 

visst, den är inte som böckerna, men vilka filmer är det? (förutom The Stand, Pestens Tid)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards