Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2014

Av Stamp-E - 17 december 2014 10:29

Av Stamp-E - 16 december 2014 08:45

heeelt galet just nu... jobbar hela tiden... 


hemma 01.15 i söndags, då kom jag till företaget 13.00, bara en snabb lunch på hela dagen... 


igår så fixade jag barnvakt och sen en barnvakt som avlöste barnvakten.... så kunde jag jobba 4-5 timmar till... men faktiskt, så tränade jag ändå... jag kände att trots att det är 75 minuter jag kan packa på, så tror jag att den avslappningen (hehe ja på ett sätt) som jag får när jag kör riktigt hårt på löparbandet belönar sig i endorfiner som jag missar för att jag bara jobbar och jobbar och inte sover.. 


jag tackar gud för att jag har en fru som står ut :D .. .men det är inte så lång tid kvar nu tills jag är där på dagtid.. ska bli helt underbart att ha vanliga kvällar hemma.. minns inte ens när jag hade det sist... bara chilla efter middagen, kanske leka lite med barnen, se på tv, lite sånt.... helt otroligt lyx jag inte kan förunna mig just nu.. 

Av Stamp-E - 12 december 2014 08:28

var där igår.. trodde det var sjukgymnast jag varit hos men nopp ... 


spelar ingen roll... handen är bättre... jag fick mer tips... annan träning.... 

och vad jag ska göra om det blir sämre eller andra handen etc... 


i övrigt så vägde jag idag 113,1 kilo, ner 0,9 kilo, gött gött... hård disciplin men ingen träning, men ska nog börja träna idag igen.. 


trevlig helg

Av Stamp-E - 12 december 2014 08:12

       

 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards