Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Stamp-E - 21 oktober 2016 08:21

första träningspasset på väldigt länge... 


körde ändå en hel timme för full patte på crosstrainern... dock inte lika högt motstånd som vanligt men 

det var 13 istället för 15 så så stor skillnad var det inte... 


tänkte ge upp flera gånger... tänkte att det räcker med 15 minuter... .räcker med 30.. 

räcker med 45... men nä... en timme är en timme... blev nästan 1200 kcal.... 

kanske lite mer... för den är inställd på 20 kilo mindre hahah.... 


jaja... dags o dra o jubba... 


fan riktigt snöiga grajor på väg in och upp.. 


nu ska jag berätta.. vi har knutit business med företaget som gör bl.a BABBLARNA!!!!


jaja... denna svenska populära produkt är på väg hem i alla dess former.... 

dockor, cd-skivor, spel, spjälskydd, ja you name it... massor... 


sen har vi knutit en dela med ett annat svenskt företag som har massa roliga 

produkter... marvel, star wars, hitta doris, minions, alla feta snöiga grajor, 

lite dyrare (läs mycket) så mindre avkastning men så jävla roliga grajor att

ha i sortimentet så det är värt det... vi vill ju kunna tillgodose alla behov... 


japp japp... 


dessutom.. har du kasst wifi i ditt hus... har äntligen hittat en ny wifi-repeater som 

vi tagit in, en mycket mycket fetare än den vi har, den kör 5G etc etc, kostar 

ca tusen spänn här i sverige men vi har gjort en bra deal så vi kommer kunna sälja

den billigare än så... 


japp japp... dags o dra o göra massa annonser, vi har sjukt mycket grejer som måste upp, 

julen närmar sig, bizznizz bizznizz.. 


tjingeling

Av Stamp-E - 21 oktober 2016 06:27

söndag till nu back on track... kan inte säga mer än om dom dagarna.. 

men det känns bra.. det känns bra... det känns som rätt tänkande.. 

men jag har haft det förr.. och så åker jag på en dunder-förkylning, 

och då är det kört... så en dag i taget... 


men just nu vikt 140,4 kilo... ner 4,1 kilo.... mycket vätska i början... men skönt ändå.. 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards