Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Stamp-E - 23 oktober 2016 00:50


hmmm... alltså.. det blir svårt att förklara filmen... 


det är alltså en animerad film... som är oootroligt grov rent vokabulärt... det är bara knulla fitta kuk

etc etc etc ruggigt ruggigt snuskigt språk så ni anar inte... alltså jesus... 


samtidigt så är storyn cool som fan... och snyggt gjord som fan.. och massa roliga komiker som 

spelar rösterna... men helt bisarr... snusk snusk men ändå tja... hmmm.. svårt att förklara.. 


storyn är ju att alla maträtter väntar på att gudarna ska ta dom till den yttre världen där

allt är fantastiskt.. men sanningen är inte riktigt så.... haha... 


nä denna måste man ha sett.. detta är en sån rulle som kommer på ett bisarrt sätt på kult-status... 


snacka om att Seth Rogen har lyckats med det ultimata... lyckats göra en långfilm bara byggd

på snusk, knarkande och galenskaper och få folk att se den... det är som typ en tecknad

chech o chong film... ja precis.. cheech o chong meets itchy and scratchy.. hahah... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards