Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 20 april 2018

Litta appdejt

Av Stamp-E - 20 april 2018 19:25

Anställt vår tredje kille idag. Rullar po bra (ta i trä)

Åkte på en mentalsjuk restskatt, (300k, o då har jag redan pytsat in 500k 2017 till staten av Absurdistan) . Revisorn hade lite fel när det gällde periodiseringsfondavsättning för i år.

Blir omvandling till AB snarast, bollen är satt i rullning.

Snart dags för massa gott :)

Skånes Djurpark imorgon med familj familj familj och familj (vi ingells mor o svärmor)

Krigar po med min kära crosstrainer. Svitten sprudar över golvet 3ggr/v. Går upp 05.30 då.

Ansökt om årets första lånelöfte. Ny taktik i år. Får se hur mycket vi kan pressa upp det till.

Jaja mer info om livet lär komma.

Trevlig helg

 
 
Ingen bild

Kerstin

20 april 2018 20:55

Kul med en update!

Sjukt med skatten... 😫😫

Spännande med AB, köper aktier direkt haha

Ha så kul imorgon, mysigtmed Skånes djurpark!

Lycka till med lånelöftet!
Hoppas vi också ska kunna få till ett sådant inom snar framtid 😄

Kötta på med crosstrainern! Jag springer vidare på vårt löpband och tränar med min pt Bob Harper 🤩😂

Trevlig helg!!

Stamp-E

20 april 2018 20:59

hehe ja jag skrev från mobilen annars hade jag nog skrivit mer..

jaja helt galet med skatten.. verkligen... en stor del av husinsatsen puts väck...

hehe nänä det blir inte några 4 sale :D

tack tack.. ja vi hoppas det.. ska testa deras grillbuffe, har köpt kombibiljetter online...

mmm vi får se hur möed det blir..

hehe.. japp det gör jag.. jag gör det med min pt youtube 80 90 talet mix...

tack detsamma

 
Ingen bild

Ingells

25 april 2018 23:47

Håller tummar o tår för lånelöftet!! Nu jädrar!! Bli inte nedslagen om de ger ett lågt lånelöfte. Man kan pressa upp det när man väl har det :)

Allt annat har vi diskuterat redan, utom GRATTIS till klokt beslut om AB! :D

Stamp-E

26 april 2018 06:31

inte hört något än...

ja vi får se hur vi löser AB, har ett första möte kring det nu 08 hos revisorn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards