Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 20 juni 2021

Av Stamp-E - 20 juni 2021 23:48


alltså wow.. vilken rulle... detta var ganska stor skillnad från de andra... detta kändes mer dokumentär-aktigt (alla bygger iofs på verkligenheten, på riktiga händelser, på personer som finns/har funnits) men här fick man följa hela på ett väldigt speciellt sätt. Mycket mycket bra manus, mycket bra skådespeleri, mycket bra effekter men utan att det blev överdrivet eller löjligt, storyn höll från början till slut, filmen höll från början till slut (den var dock lite lite ändå för lång, den är inte jättelång, inte ens 2h, men dessa filmerna måste hålla lite lägre tid då det krävs ett speciellt tempo som måste hållas uppe hela tiden) 


men mycket nöjd, absolut, och detta är en rulle som funkar för alla, detta behöver inte vara invaggad i någon speciell genre, utan detta är en rulle som funkar rakt igenom för alla, alltså det är svårt att förklara, ni måste nästan se den för att förstå vad jag menar..


Stamp-E ger denna 4 av 5 smällare.

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards