Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

är så vansinnig så jag kokar

Av Stamp-E - 27 september 2011 18:33

någon jävla ung-jävel tar o spottar på en sked o stoppar ner den i e:s mat medan han sitter o äter..... äckliga jävla ung-jävel... en som går i ettan.... o när lilleman går för att säga till fröken, så passar en annan jävla ung-jävel på o försöker vara rolig o öser massor av kanel över hans besudlade mat.... o tror ni den fucking jävla läraren säger något till ungarna.. nä nä, hon bara ger honom en ny tallrik o ny mat.... va fan sysslar dom med där.... vi valde en liten privatskola för att vi trodde det var mycket bättre än dom stora kommunala... att inte ghetto-pack-uppfuckade-ungjävlarna skulle söka till en sån skola... istället så visar det sig att det är nästan fan tvärt om.... o vi är inte ensamma, jag har pratat med föräldrar till barn på skolan som säger att det är massa såna bulla grejer som händer på skolan där.. våld, mobbing, utsatta barn.. hur är det fucking möjligt när man har så jävla små klasser... JAG FUCKING KOKAR, KOM INTE O FLIPPA MED MIN SON, DÅ SKA JAG KROSSA ERA FUCKING HUVUDEN ERA JÄVLA PACK-UNGAR!!!!! jag och k ska gå till skolan imorgon bitti o ta ett allvarligt snack med dom. Det är grovt trakasseri och grov mobbing att göra så som de gjorde. Att sen dessutom läraren inte säger något är ren skandal. Är det så att något liknande upprepas kommer vi omgående att ta honom från skolan, jag kommer uppmana andra föräldrar att göra likadant och sen vänder jag mig till media.... dom ska få veta att dom lever.... jag borde misstänkt att något var ruttet när de plötsligt bestämmer sig på sommaren att skrota deras högstadium för att med den nya skolplanen behövs "kvalificerade lärare"..... shit manhattan så lack jag är... ARRRGHHGHGHGHHGOOOOOHHHHUUUUHHHH#¤%¤%%/(&(/%(¤¤#)/%)

 
 
Kerstin

Kerstin

27 september 2011 18:56

Nej, det där låter ju helt sjukt! Ni gör helt rätt som går till skolan och pratar med dem.

Hoppas det ordnar sig!

På barnens skola så har de en antimobbningsplan som de noga följer upp genom samtal med alla barnen. Såklart förekommer mobbning ändå men jag tycker de tar tag i det direkt och tar kontakt med föräldrarna.

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

28 september 2011 07:25

ja vi ska strax dit. ja vi var ju där på föräldramöte för typ någon vecka sedan, och då pratade just om den planen de har o bla bla bla, o ändå verkar det hända massa incidenter på en så liten pytte skola.... mycket märkligt...

 
Ingen bild

mamma

27 september 2011 22:24

Du har rätt! Man skall vara som ett lejon och försvara sitt barn. En "pissehossa" till lärare! Ett allvarligt samtal med läraren är befogat och jag hade nog haft tag i ungarna, som bör ha en ordentlig tillsägelse, så att de är klara över, att deras dumheter rapporteras hemma

Stamp-E

28 september 2011 07:24

ja vi ska till skolan strax. men lärarna får ta tag i ungarna och deras föräldrar, åtminstone efter denna incidenten, därför att jag tror jag hade lappat till dom om jag snackat med dem, de små äckliga vidriga kräken son till roroh.

 
Ingela

Ingela

27 september 2011 22:26

Jag förstår att ni är arga men glöm inte att barn är barn. Dessa verkar vara dåligt uppfostrade och har kanske fått göra vad de vill utan att vuxna sagt till. Kanel-incidenten är mer åt busstreckhållet men det låter avancerat för så små barn! Att spotta var för djävligt, men man kan fråga sig var han har fått det ifrån? Värst är att läraren inte har rett ut saken direkt på plats, det är hennes skyldighet att klara upp situationen direkt.

Barn hittar på mycket skit och det är vår uppgift att guida dem. Idag är det "fritt" för barn att hitta allt möjligt på nätet, mycket förnedringstv-program visas på tider barn kan se på. Mina barn har googlat/youtubat mer än vad vi önskat t ex. En sex år äldre kille (dåvarande grannungen) lurade Simon att äta kattbajs två dagar innan vi skulle resa utomlands. Kalle sa till kompisens lillasyster att hennes bror var död så hon sprang hem gråtande till föräldrarna som kom till oss och skällde... Barn hittar på skit, men det är vårt ansvar att leda dem rätt. Jag vill minnas att den elake Erik slank ut ur garderoben då och då med... ;) (OBS, jag vill inte på något sätt förringa det som hände E, det var så klart för jävligt! Grov mobbing blir det dock först när barnet utsatts upprepande gånger, råkade han bara bli "dagens offer" eller det har hänt fler gånger?)

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

28 september 2011 07:23

ja jo barn är jävliga.... vi ska till skolan om en liten stund o prata med lärarna/rektorn.

nej något liknande har inte hänt innan, mer än vanligt barn-tjafs, men tydligen ska dessa två killar vara riktigt jävla idioter (om man kan säga det om barn?!?!) och bete sig riktigt äckligt och svinigt mot många barn på skolan. MEN NU ÄR DET BRA, NU JÄVLAR!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards