Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Stamp-E - 10 oktober 2011 08:00

fredag... drar o tränar, taggad till tusen...


 


därefter såg vi alla tre Resan till melonia....



sorry, men finns ingen vanlig trailer på youtube för den här gamla filmen...


men den är helt underbar... den klassiska kampen mellan gott o ont... övernaturliga saker.... härliga karaktärer... en perfekt familjefilm....


lördag... upp med tuppen o bakar scones...


  därefter ut i kaos-ös-regn o rasta jyckarna....


vi drog fram litta lösgodis o slängde på ännu en klassiker, Pojken med guldbyxorna....



samma sak här med trailers, helt omöjligt.... men underbar den med.. grabben älskade filmen.. tyvärr alldeles för lång, typ tre timmar.. blir lite för drygt....


därefter hookade vi upp med p o p o k.... käkade pizza o spelade spel... sen var det filmdags igen hehe...


vi såg The Ward....



alltså... när man väl förstod filmen, då tyckte man den var svinbra.. eller jag i alla fall.... innan dess var den mycket märklig... men jävligt kuslig... spännande... skrämmande... mmmm... några flick-skrik får den haha....


sen blev det kort i några timmar o hem vid tre halv fyra....


söndag.... tvätta, städa... jag drog o handlade lite....


sen blev det chill framför tvn o datorn hela kvällen... vi såg En natt på museet 1...



har sett den innan men den är helt underbar.... även det en god familjefilm.. har ni inte sett den så se den för fan.. hehe...


måndag... ÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRKKKKKKKKKK




Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards