Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Stamp-E - 26 oktober 2011 07:46

har beställt lite gott o blandat från kina, på sajten http://www.chinabuye.com/


gratis porto och snabb leverans, endast typ två veckor, och det är snabbt från asien.... GRATIS PORTO... hehe...


köpte en ny mp3-spelare att ha när jag tränar (oooom jag nu kommer igång igen haha)


 


cool eller hur... schumme har en, så jag var tvungen att köpa en oxå.. håller på o laddar den med musik där hemma just nu, så får se sen hur ljudet o sånt är.... men skönt att bara ha den så runt halsen, slippa sladdar o sånt shit....


sen investerade jag i ett usb-minne... (o fan, så klart var sköldpaddan slut :( ;( ..... )


 


dock svinstörigt att eftersom svampen är rund (döööööhhh), så går det varken in i mitt nya surroundsystem eller min tv.... så jag fick dra ut hela minnet ur svampen.... o sen när jag använt det klart, trycka tillbaka skiten igen... men det funkade super direkt... testade ju med filmen igår ju.....


sen fick det ju bli ett litet städset oxå..... en usb-dammsugare med olika munstycken, och ett städset för skärm och hela datorn.....


   


sen fick det bli ett fläkt-system till datorn oxå... får se hur länge det håller, för det var ett billigt ett.. men jag känner skillnad på datorn, det kyler ordentligt underifrån... 2 fläktar har det.... o datorn står faktiskt stabilt, tro det eller ej....


 





Av Stamp-E - 26 oktober 2011 07:28

har än en gång skapat konto och cv o sånt shit på af.....


blir dock ännu bättre på det för varje gång, plus mitt cv blir bättre o bättre....


men det suger....  har dock inte så mycket att välja på.... visst, jag är fast anställd

i min stadsdel, men min tjänst jag går på försvinner till årsskiftet, och dom ska flytta

min ursprungstjänst till ekonomiskt bistånd, och där vill jag verkligen inte sitta....


plus att jag känner att jag vill inte ha hand om människors pengar i området där jag bor...

jag menar, när jag ger avslag, trots att det är deras eget fel för att de inte uppfyllt kriterierna

för ekonomiskt bistånd, så är det ändå jag som är "boven".... o hur roligt på en skala är det då

att bo i samma område som mina klienter? o ha barn i samma skola som dem?


plus att jag bara ska jobba 80 % i 4 månader... det funkar inte på den tjänsten heller...


så vi får se.... jag ska i alla fall aktivt söka annat jobb under tiden.... jag ska få besked om

vart jag ska vara inom 2 veckor...


men det är ändå lite kul att söka jobb, gå på intervjuer o sånt hehe.... vem vet, man kanske

hittar något nytt, roligt, spännande och utmanande jobb som dessutom ger mer i lön (vilket inte är

speciellt svårt att uppnå, vi har fruktansvärt dåliga löner, fruktansvärt!!!)


illl keep u updated....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards