Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Stamp-E - 7 oktober 2011 07:53

vågen imorse sa duttig pånke.... den visade mig 117,2 kilo... har tappat 1,7 kilo denna veckan... sammanlagt 54,9 kilo sen 1a januari....


54,9 kilo.... jag brukar mest hamna i kontakt med mig själv just efter min fredagsritual med vågen... sen glömmer jag det dom andra dagarna... men 54,9 kilo.... 549 hekton.... fan.. haha... det är ändå lite grann... känns coolt på något sätt... känns spännande... att inte veta vart det kan hamna... jag kanske stannar här.... eller kanske tappar lite till.. eller mycket till... vem vet.... men det är spännande... o det är intressant o se hur jag utvecklas i min uthållighet, min träning, hur jag ökar på motstånd och hastigheter.....


Den enda nackdelen jag upplever just nu är huden som börjat hänga en hel del.... o jag vet att det är för tidigt att bry sig om det... men det känns inte kul att titta sig i spegeln många gånger..... men va fan.. jag vet att det kommer att försvinna det med.... o lyckas jag inte gnälla till mig operationer av psykosociala skäl, för det är bara dom som gjort gastric bypass som är garanterade minst en gratis operation, så tar jag ett banklån o betalar det själv... det blir strax över hundra-tusen för 3 områden på kroppen, men det är det fan värt...


trevlig helg.

Av Stamp-E - 7 oktober 2011 07:49

Var på föreläsning med Mats från NetScan igår... Den handlade mestadels om vuxna män på internet, som försöker lura till sig barn sexuellt, både i verkligheten och online... otroligt intressant men räligt som fan... det var ju bara riktiga cases och människor han använde i sin föreläsning, så man blev ju litta mörkrädd....


svårt o förklara, men det var sick intressant.... o det kändes såååå bra efteråt att vi (just nu) inte har något tonårsbarn, och ibland yngre, som själv surfar runt på nätet och träffar på alla dessa förövare.....


Fick även lära oss ett nytt ord... Hebbofil.... Det är de som attraheras av barn som gått in i puberteten... Pedofil räknas bara i förpubertalt stadium... mycket intressant...

Av Stamp-E - 7 oktober 2011 07:46

 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards