Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Stamp-E - 14 oktober 2011 13:41

Jag blev stoppad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att jag inte druckit en droppe. Så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller inte: 
-Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det? - En bil. -Ja, men är det en Merca, Audi eller BMW? -Ingen aning. -Då är du full. 
Om du möter ett lyse, vad är det? -En mc. -Ja, men är det en Honda, Kawasaki eller Harley? - Ingen aning. - Alltså är du full.
Nu började jag bli riktigt förbannad så jag frågade till honom: -Om du ser en kvinna i ett gatuhörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad är det? -En prostituerad.
-Ja, men är det din dotter, fru eller morsa? = arg polis :)

Av Stamp-E - 14 oktober 2011 07:40

vågen imorse var på bra humör.... vägde mig tre gånger och den sa samma sak varje gång... 116,1 kilo.... ner 1,1 kilo denna veckan... totalt exakt 56 kilo i år... än så länge :D


trevlig helg...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards