Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

mitt projekt (4 real? this shit is stopping now!)

Av Stamp-E - 14 juni 2013 07:58

vågen imorse var en kalldusch.... 


visst, jag tryckte typ 30 riskakor med massa smör och banan igår kväll, en halv ben & jerrys och en ny sorts kakor som jag blev introducerad till genom att puckik dissade dem.. (tack eller fuck you puckik) 


 

siiiiiiiiiiiiick puliga.... tänk dig n-bollars underbara smak tillsammans med en helt underbar hårdare kaka typ bondkaka/havrekaka... YUMMI!!! 


anyway tillbaka till idag.... 


vågen sa 104,7 kilo.... 


alltså upp 2,4 kilo denna veckan... vilket låter helt galet men skulle kunna vara mycket möjligt med tanke på allt skit jag ätit.. men det är bra nu... nu är jag arg på mig själv... och det var det startskottet jag behövde.. ilska... inget annat.... 


sååå.... haha.... vi får se nästa fredag haha... 


nä men allvar... nu är jag arg på mig själv... fan... jag har gått ner 84 kilo innan... får en operation för att ta bort överflödig hud.. då ska jag väl inte gå upp massa igen.. va fan är det liksom.... o det handlar inte bara om vikten... det handlar om det sjuka i att äta som en idiot.... det är liksom fan inte måttligt.. (jag låter som mamma haha)


hade jag kunnat äta "vanligt" eller "normalt" när man äter gott, så hade det varit en annan sak.. men jag kan ju inte.... socker är som heroin för mig.. så har jag väl ätit något litet gott någon kväll, eller börjat veckan med att fuska som jag kallar det, så är det kört.. det är verkligen det.... 


så vi får se.... idag blir det säkert gott, och imorgon för 100 %, men min vecka börjar alltid på en söndag, så det är på söndag det hänger.... ger jag fan i gott på söndag, så rör jag inte det på resten av veckan heller.... 


tjingeling och trevlig helg

 
 
Ingela

Ingela

14 juni 2013 09:10

Ja det suger när man faller tillbaks i gamla vanor. Jag har samma beroendesymtom - allt eller inget. Men inte såna mängder som du så jag kan underhålla min vikt om jag vill bara. Vet att jag kan gå ner snabbt om jag lägger ner allt extra (godis, choklad, kakor, chips) men vad ska då trösta mig? ;)måste ju ha en snuttefilt. I need some lovin´ NOW ;)

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

14 juni 2013 09:15

mmmm det är för jevligt...

o nä, lovin räcker inte haha,,, suger is too strong haha... .

ja idag så var jag så besviken på mig själv så jag ett kort ögonblick övervägde att börja röka igen bara för att kunna röka varje gång jag får ett infall...

men sen så kom jag till insikt igen om att jag vägde för fan 180 pannor och rökte som en borstbindare.....

tacka gud för Allen Carr och hans bok och som den förändrat mitt tänkande....

 
ana

ana

14 juni 2013 13:03

Snap it out kvickt som fan så inte mys ätandet blir allt för trivsamt!
Den jädrans BJ glassen är djävulens påfund,Andy är helt hooked på den och är det han längtar efter mest under deffen :P

Jag gick upp en hel del efter mina operationer och det var ett helvete att går ner det igen men med jävlar annama och tålamod så gick det hem till slut.

Bra jobbat med träningen dude :)



http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

14 juni 2013 13:44

mmm eller hur.. jävla socker-knarkande i gulle-gull-läge.... hehe ja eller hur, BJ ska ju vara något najs haha....

japp jag ska nog komma ner igen...

tack ska du ha, jag vill bara ta mig längre o längre varje gång ...

 
Kerstin

Kerstin

15 juni 2013 19:13

Vi är så lika! Det där kunde varit eller rättare sagt är jag. Jag är så förbannad på mig själv!
Jag kan ju det här, jag älskar ju både träning och vet vad som är bra mat. Men ändå sitter jag där och trycker i mig kaka efter kaka och går upp och upp och upp allt som jag kämpat för att gå ner...

Detta är något vi kommer få kämpa med livet ut, tyvärr.

Varje gång jag lyckats gå ner så lyckas sockerjävulen ta tag i mig och så går jag upp allt igen =(

Min vecka börjar på lördagar hmm får väl göra ett nytt försök fr o m imorgon efter det är gottedag idag. Vi kanske skulle utesluta gottedagen ett tag tills vi kommit på fötter med sockret??
Vi måste fan läggas in eller något?? ;(

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

15 juni 2013 22:29

mmmm we addicts are alike....

man får kämpa 4 life....

hehe... mmmm det är drygt men what to do...

nä nä, jag skippar inte mina lördagar...

men resten av dagarna kommer jag nu att totalt bryta.....

haha.. läggas in... mmmm.. på betty ford

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards