Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

2 timmar

Av Stamp-E - 5 september 2013 07:59

till tandis.... 


räknar ner varje sekund... 


skulle egentligen påbörja förbereda för min nästa brygga, men jag ringde dit igår morse och sa att allt annat får vänta.... 


jesus vilken tandvärk alltså.... denna är något helt exceptionellt....

alvedon och ipren funkar ok.... men ändå inte.... 

flög upp 02.30 imorse.... smärta deluxe.... 

fick käka piller och sitta upp tills det släppte lite... 

och då hade jag ändå tagit piller klockan 10.00..... 


det måste vara en infektion för det dunkar i tanden.... man känner liksom att det finns något där som absolut inte ska vara där... som bara sprängs och trängs och bara vill skada....


jaja... som sagt... ska till tandläkaren klockan 10.00... 

k jobbar, men mor kommer och passar lillgrabben medans jag är där, så det är skönt.... 


jaja.... fortsättning följer... 


haj

 
 
jonnie

jonnie

5 september 2013 12:37

ja de e nog sånt. men utan plåster funkar de inte. har testat förr många gånger. ;)

http://www.alwaysfabulous.se

Stamp-E

5 september 2013 12:38

klart funkar, det är ju du som bestämmer det, ingen annan!

 
Ingela

Ingela

5 september 2013 16:33

Hoppas det gick bra och att smärtan har släppt!

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

5 september 2013 16:34

mmmm jag kan faktiskt inte svara på det än..
men jag kan lova dig att det hoppas jag med!

annars ska jag in akut imorgon, ev dra tanden...

 
Kerstin

Kerstin

5 september 2013 19:16

Hoppas det känns bättre nu! Fy för tandvärk...

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

5 september 2013 19:26

sådär.... :( mmm det är sjukt

 
Ingen bild

mamma

5 september 2013 22:27

Ring nu verkligen "tannamagaren" i morgon om det inte är bättre! Det går inte att ha ont hela helgen. Hon får stoppa ner en ampull antibiotika i hålet.

Stamp-E

5 september 2013 23:13

mmm jag ska göra det....

det gör ont nu, men jag försöker härda ut utan smärtstillande för att se om det släpper under natten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards