Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

helgen i korta drag

Av Stamp-E - 3 oktober 2011 07:48

fredag: tränade o softade,


lördag.


robbad när jag var ute med hundarna


 


fan rånarna är jävligt snyggt klädda nuförtiden haha....


p o k kom tidigt på morgonen, innan nio, o vi käkade frukost tillsammans eftersom p jobbade.... sen bara chillade vi i x antal timmar... hämtade p när hon slutade, hämtade käk på burger och tog kubbet med oss.... sen tuggade vi bk och lirade kubb.... i bara t-shirt.. ja eller hur, sick, 1a oktober o bara t-shirt... o så har jag fått gå med mössa sen augusti hah.... sen lirade vi kort... kvällens film blev Inside....



MAAAN, im tellling ya, this was some sick shit.... jesus... när man läste story-linen o kollade www.imdb.com så verkade den vara normal.. högt betyg hade det fått.... o visst, den var bra tyckte jag, väldigt snyggt gjord utan tråkiga klippningar o dåliga detaljer, men fy fan va köttig... riktigt slaktigt brutal, no mercy liksom..... mmmmm.. hehe... se skiten för fan...

sen fick vi lirat litta skipbo o uno innan vi däckade....


söndag....


Jag tog 10 ÅR!... :D


vi drog med e-man till Leos lekland och träffade en gammal kompis från hans dagis och hans mamma o pappa... ungarna lekte, kärringarna snackade skit o männen spelade mulle :D.... efter det blev vi bjudna på middag hos p o p och därefter lirade vi Vem vill bli miljonär i bräd-spel... kul som fan....


haj haj


 
 
Ingela

Ingela

3 oktober 2011 08:37

Jag tog 10 år??? vad menar du?

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

3 oktober 2011 10:03

10 Years Clean :)

 
Ingen bild

mamma

3 oktober 2011 12:23

Grattis till de 10 åren i efterskott. Hade för mig att det var idag, men nu får jag skriva in rätt dag i almanackan.

Stamp-E

3 oktober 2011 14:27

hehe tack tack.. ja det är den andre

 
Kerstin

Kerstin

3 oktober 2011 18:58

Grattis till de 10 åren! Bra jobbat och kämpa på!

Tack för filmtipset! Verkar vara något för mig hehe

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

3 oktober 2011 21:18

tack tack... nja vete fan om du kommer att gilla den hhaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards