Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2012

Av Stamp-E - 6 november 2012 11:52

Av Stamp-E - 5 november 2012 08:47

Stör mig på att mötas av denna varje jevla gång jag är inne på internetbanken...


 


alltså jag fattar väl oxå att det är bra att ha en buffert.. men två månadslöner??? 


visst absolut har min ekonomi förändrats när jag tagit tag i mitt liv... att laga mat hemma 6 dagar i veckan samt stoppat alla onödiga inköp under dagarna har absolut förändrat ekonomin till det bättre, för att inte säga mycket bättre, men samtidigt så måste man leva... 


o jag är soc-tant haha.. det är inte så att vi har några vd-löner direkt.. o varje gång jag har lyckats komma upp i ett hyfsat spar-kapital, så är det alltid något som måste fixas..... 


jag har lagat tänder sedan i april i år för över 15000!! kronor... har mellan 3 o 5 tusen till jag måste lägga... 

det går sönder andra grejer man måste laga, det kostar att ha barn o familj etc... 


vet inte riktigt vart jag ville komma med detta egentligen, mer än att jag stör mig, men hey, vem bryr sig, det är min blogg, mina tankar... 


men det som är rätt coolt faktiskt, att det var länge sedan som jag var helt tom när nästa lön kom.. o det är faktiskt jävligt kul... men det är helt tack vare att jag slutade äta ute 5 dagar i veckan och att jag inte handlar kakor o choklad o fika o red bull hos habibi 2 gånger om dagen.. för då RINNER pengarna totalt iväg.... jesus va pengarna rinner.. man ser inte det när man är inne i det.... 


ha en bra dag

Av Stamp-E - 4 november 2012 11:20

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards