Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

mår sådär.... lite rädd...

Av Stamp-E - 11 mars 2013 22:29

känner mig ganska obehaglig till mods... rädd nästan.... 


var ju o träffade folk där på kliniken idag... alltså kärringen var helt jävla rubbad... riktigt dum i huvet... snackade mot min läkare o var allmänt otrevlig och dryg... men sen då o då under samtalet så var hon plötsligt trevlig.... hon var jätteförvirrad... snurrrade iväg till läkaren flera gånger under samtalet... 


anledningen till att jag gick dit, dvs om jag skulle börja med blodförtunnande eller ej, hamnade helt i skymundan, och jag fick henne att för tredje gången springa in och störa opererande läkare bara för att hon totalt nonchalerade det jag sa och pratade om .... 


min läkare hade sagt att jag skulle inte mäta vätskan i dränen, den skulle absolut mätas, och han hade liksom redan verkligen förvissat mig om att jag skulle ordna fram en digitalvåg för att vara exakt... detta flög hon nästan i taket över... förstod inte alls varför han skulle säga så... o så gör de minsann aldrig.. var riktigt otrevlig.. och sa flera flera gånger med riktigt hög röst mot mig : MEN HUR MYCKET VAR DET DÅ? VA? VA? alltså flera flera gånger.. det var helt surrealistiskt.. .då hade jag ändå sagt flera gånger att jag har ingen aning, att jag endast vägt det för det var det jag fått besked om... 


o jag sa att jag mätt det höger o vänster var för sig.. o ändå sa hon hela tiden.. är det bägge.. va va va... alltså shit.. helt jävla störd kärring.... 


hon tog det ena dränet... var helt inställd på att hade det minsann gått under 50 ml/g på ett dygn så skulle det ut... men den andra sidan ligger på nästan 200 ml/g dygnet! o de sitter ju ändå under sammma hud fast på var sin sida... 


men jag orkade helt enkelt inte kämpa mot henne... .jag var och är totalt slut... först kämpa ner till bilen.. sen funkade inte hissjäveln där på stället.. så tre trappor upp....  o sen hennes jävla pajas-attityd.... 


jaja.. vi får se vad som händer nu... jag ska mäta/väga fram till onsdag, sen ska jag dit på eftermiddagen den dagen.... då ska vi se hur vi gör med dränet och blodförtunnande... 


men jag känner mig orolig... för jag är orolig att vätskan bunkrar upp där inne.. för vart ska den annars ta vägen? o det flödar ja jävlar i det på andra sidan.... mmm... men visst, det blev mycket idag, både fysiskt och psykiskt, och det påverkar... så vi får se.... 


synd att en sån sepe-kärring ska jobba där.... när alla hennes kolleger, de jag träffat i alla fall, är helt underbara.. o så kommer ett sånt ärke-kräk, ett äkta kiosk-mongo.... 


to be continued

 
 
Ingen bild

mammama

11 mars 2013 23:25

Hennes uppträdande måste absolut rapporteras till ansvarig läkare! Det är meningen att arbetande personal skall vara till stöd för patienten men den här människan gör ju bara att patienten blir orolig och upprörd. Hoppas det är den opererande läkaren på onsdag, så allt blir klarlagt. Det är nog ingen risk att något samlas i buken så länge Du har rör kvar. Hoppas Du kan sova ordentligt efter alla påfrestningar idag.

Stamp-E

11 mars 2013 23:39

ja det är sånt som man kan skvallra om när man är klar med allting....

det är ingen läkare som träffar för uppföljningar, det är mark-folket som gör det.

jag har bara rör i ena sidan.

har inte sovit en natt på en vecka, så jag tror inte jag gör det i natt heller.

 
ana

ana

12 mars 2013 07:45

biatch :P

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

12 mars 2013 10:02

hehe sant... lets not pussy out now haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards