Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

heeeelt slut i rutan

Av Stamp-E - 19 mars 2013 08:33

fan.... någon jävla förkylning/hosta/influensa kom och hälsade på igår, och har inte hyfs att lämna mig ifred..... det är inte så att jag kolavippar, men det stör mig och det är inte speciellt skönt att hosta och harkla när man är ihopasydd som en jävla spratteldocka.... två gånger.... men va fan, man ska inte klaga.... det är ok... 


o sen lille skrutte-bluppen... något som inte är som det ska.... växtvärk/tänder/förkyld... vi vet inte vad det är.. något är det... o jävlar vad det gnälls, skriks, pips, etc...... i natt har det varit grymt.... herrejävlar.... men men.. det är så med bebisar..inget att göra något åt.. o han är världens gullepåg annars... så det är ok.... 


o mitt drän... örk... orkar inte ens kommentera... jag hoppas att jag blir av med det snart... jag tycker att jag ser en antydan till minskning i vätska, men jag är inte säker.... färgen är iaf bra, det är bara lymfavätska, inget blod.... enligt läkaren i alla fall... 


men jag började med både stark antibiotika och mina blodförtunnande igår, så vi får se om det snurrar på i kroppen, på något håll i alla fall...... 


fan nu har jag nyst x antal gånger i rad, och varje gång så känns det som om .... hmmmm.. hur ska jag förklara.... jo ok, så här... föreställ dig att du har ett plåster som sitter riktigt hårt... ni vet den där känslan när man ska slita bort det... ok... och så föreställer ni er att plåstret har växt fast i ditt kött.... eller i din kropp.... o varje gång jag nyser, så sliter jag väck det där plåstret... ungefär så känns det... även när jag hostar samma shit... som tur är så släpper smärtan direkt, det är bara den där blixtrande ögonblickssmärtan som jag känner... o va fan... den överlever man.. hey, det är nästan så att man är glad för att känna att man lever haha

 
 
Maria

Maria

19 mars 2013 08:52

Åh fy fasen du har mycket och stå i nu. Är inte alls avundsjuk på din situation..tror inte alls själv att jag skulle fixa av det. Håller tummarna för dig att du snart hittar en balans med allt som händer hos dig och att du frisknar till snabbt nu och att läker som det ska. Ha det bäst :)

http://www.enrastlossjal.bloggplatsen.se

Stamp-E

19 mars 2013 09:56

hehe nja... snarare min fru har mycket att stå i... jag är ju helt handikappad fan.. inte egentligen, men jag får inte lov att ens hålla min egen son på grund av stygnen :(

tack ska du ha, det hoppas jag med.

ha en bra dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards