Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

fusk? näääää.....

Av Stamp-E - 19 mars 2013 21:25

har fortsatt och myst framför teven.... 


och gjorde vääärsta bunken med fruktsallad.... 2 olika sorters äpplen, 2 olika sorters päron, 2 stora bananer, en megastor och saftig apelsin.... 


och sen "lurade" k mig att handla något jag aldrig någonsin provat... Kesella Vanilj... 7,5 % fett...... 


 


tydligen så ska det vara något man kan ha till frukt o bär o sånt... o herrejävlar va gott.... 


MUMMA!! OM NOM NOM NAM NAM MUMS!!! mmmm.... men nu fick jag faktiskt lite dåligt samvete.... men ähh, fan va tramsig jag är... klart jag inte ska ha det... jag har ätit frukt med lite kvarg... så shoot me.. :D

 
 
Kerstin

Kerstin

20 mars 2013 15:02

Hoppas du mår bättre idag! Lät inte som en skön beskrvning av smärtan när du hostar/nyser ajajaj

Hoppas O är bättre idag han med! Kan det inte vara öronen? Just det är att de inte kan sova och skriker om natten. Lille busen...

Även Samuel är dålig, förkyld igen och gnälligare än vanligt...

Kram och hoppas dränet snart åker!

Röjar-Ralf var riktigt bra, såg den på bio med Henry

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

20 mars 2013 15:06

mmm mår faktiskt lite bättre idag.. skönt...

japp lilleman är lite bättre idag med.. nä tror inte öronen, men man vet aldrig...

tradigt med sjuka ungar...

kram o ja det hoppas jag med...

ja den var super :)

 
sölvi

sölvi

20 mars 2013 22:23

Hej-hej...!
Hoppas du mår bättre nu, efter alla besvärligheter! :)
Kram Sölvi

http://kristenbloggen.blogg.se/index.html

Stamp-E

20 mars 2013 23:57

hej hej.

jag mår sådär, jag kämpar på, det värsta är ju det #¤%%& dränet.... :(

sorry jag inte kommenterat, men jag läser din blogg varje dag!

kram

 
ana

ana

20 mars 2013 23:13

yummie!

Kesella/kvarg is the shiit mannen!

själv brukar jag köpa med en procent fett och krydda med den smak jag vill ha,äter det jätte ofta :P

Trolla bort samvetet för du behöver säkert vitaminer och protein och det har du jo varit vänlig och gett till din kropp så tacka dig själv för det istället ;)

kramizar på er

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

20 mars 2013 23:58

jaså? det känner jag inte till? det måste jag ju bara testa, fan va coolt, kan inte vara mycket kalorier alls ju :)

tack ska du ha, behöver höra sånt när min hjärna fuckar med mig...

kram på er från oss

 
ana

ana

21 mars 2013 10:15

Bästa fitness maten jo och fint med protein
blanda in fun-light frukt eller bär ellersötnings medel och kakako, du måste bara testa dig fram '
Mättande nyttigt och kalori fattigt :)

Ett bra tips är att handla på lidl för är den svin billig
är den lite torftig kan man bara hälla lite lätt joghurt.

Ah den där hjärnan gör allt för att ge oss dåligt samvete
men skit i den nu när du ska bli frisk och stark,då behöver du energin så du kan komma igång med träningen :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

21 mars 2013 10:39

gött gött.. måste undersöka det närmare när man har orken... .

jag gillar lidl :D

ja jävla hjärna... japp, du har helt rätt.. :D

 
Ida

Ida

21 mars 2013 10:33

Hej! :) vem är du och hur vet du om finjagården? och hur hittade du in på min blogg? roligt att höra, jag ska kämpa hårt och jag tror det ska gå vägen nu när jag får rätt hjälp :)

http://upsndowns.bloggplatsen.se

Stamp-E

21 mars 2013 10:41

Hej Hej.

Jag är Stamp-E.
Genom mitt jobb och privat.
olika bloggar snurrar förbi då o då... då brukar jag slumpläsa :)

ja det låter bra.. kämpa på

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards