Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Stamp-E - 20 december 2013 08:50

ärligt talat jävla tidningsbudshelvete.... 


du får för fan sluta bränna i dig heroin innan du går din runda, eller ge fan i att börja dela efter sista tid den ska va ute... 


jag har fucking telefon-trakasserat tidningsbärarna nu i fucking månader.. 


jag betalar nästan 300 spänn i månaden för min tidning... jag har ingen användning av en MORGONTIDNING på EFTERMIDDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Lackar ännu värre när jag möter den fucking jävla pajas-jävelen på morgonen.... men det är fan inte mitt jobb att jaga honom... även om han snart åker på en smäll... sepet är så jävla slö så det finns inte... 


o nu har den fula naroh börjat ljuga till tidningsbärarna om när han är klar... i förrgår så fick jag den 06.45 när jag ringer in så har han rapporterat att han var klar 06.30!!! 


detta visar oxå på att han är mer iq-befriad än vad jag trodde... för tidningen ska vara FÄRDIGUTDELAD 06.00 då ska hela hans runda va klar... vilket passar mig perfekt eftersom jag går upp 06.00.... 


shit... nu får dom någon chans till.. sen jävlar i det får jag gå vidare med detta.. 


jag vill fan inte tvingas säga upp min kära sydsvenskan på grund av ett jävla sepe-mongo-offer.... 

Av Stamp-E - 20 december 2013 07:51

mätning och vägning efter 9 veckors träning..... 



131025                            131220


vikt 106                           104,6


nacke 39,5                        samma


biceps höger 38,5               39,5 (yeah)


biceps vänster 37,5             38,5 (yeah again hehe)


Underarm höger 29              samma


underarm vänster 28            28,5


Bröst 117                             114 (oh yeah)


Mage 110                             108 (se upp ck)


Lår höger 67                          samma


lår vänster 67                         samma


Vad höger 39                          40


Vad vänster 42                        samma



Jupp jupp, så är resultaten för denna tiden.. 


jag är nöjd... visst, det hade varit kul att gått ner lite till... men jag är nöjd.. 


främst av två anledningar... 1... muskler byggs .... 2... jag äter middag nu varje dag, och jag äter ordentligt... måste ju ge kroppen energi.... 


nu ska det svullas ja jävlar i det haha.. 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards