Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Stamp-E - 22 oktober 2013 20:50

sitter och packar och jubbar för fullt.. strax dax o följa kvällen auktioner..  vi har ju en-kronas som går ut varje kväll, varje dag... kul att sitta o följa.... se vad dom går för o så där... 


sen är det bokföra och him... men det var inte därför jag skulle skriva... 


min pt hörde av sig i förmiddags... och sa att han kan inte imorgon, så vi får träna idag... 


så det har vi gjort.. ben och mage... ja jävlar i det.. göttigt värre.... mmmm.... 


ska bli fett najs o känna imorgon hur det känns.... hehe..... 


haj haj

Av Stamp-E - 22 oktober 2013 15:02

min najsiga svarta tröja... har väntat typ 8-10 veckor på xxl-storleken... 


   


har ju den gråe sen innan, men vill ju ha en av varje färg hehe...


   





Av Stamp-E - 22 oktober 2013 08:31

jesus i himlen och alllt möjligt.... 


geez.... 


VILKEN TRÄNINGSVÄRK!!! 


haha... alltså den är sinnessjuk.... ni kan inte sätta er in i smärtan.. eller så kan ni.... 


men det är skönt ändå... faktiskt... lite jobbigt i natt... 


jupp.. now its on... til the break of down... 


men min pt hörde precis av sig och sa att han inte kan imorgon... utan i så fall måste vi köra idag... 


hehe... återkommer om hur det blir... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards