Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Stamp-E - 11 oktober 2013 23:23

blev Killer Elite...



alltså helt ok och spännande rulle, gillar ju jason statham och robert de niro, men i övrigt, det är en action-rulle, och för att jag ska gilla en action-rulle så måste det vara mycket mer action.... haha.... eller så var jag bara inte tillräckligt närvarande.. kan varit det oxå.... 


har ju så många auktioner som går ut varje kväll som måste läggas upp igen.... 


jaja... nu ska K jobba hela helgen... :( 

från tidig morgon till tolv på natten, både lördag och söndag.. .bull som fan... 



Av Stamp-E - 11 oktober 2013 12:29

har precis varit ute på första träningspasset på snart 3 veckor.... 


tvingade ut mig, är inte 100% kry, men kände att jag bara var tvungen att rasta mig.. 


gjorde en mindre runda än vanligt, och orkade knappt springa utan powerwalkade det mesta... 


dagens runda blev på en timme och 28 minuter... 


brände 890 kalorier.... 


har inte fler fakta eftersom min läsare inte ville som jag ville....


NU är det helg!!! OCH RISKAKSPARTY HAHA


 

Av Stamp-E - 11 oktober 2013 08:38

vikt 104,2...


"ner" 2,3... 


givetvis så stämmer inte kroppen.. 


men ändå gött.. .jag har klarat hela veckan utan att fuska... jag visste iofs att jag kunde.. inte det... 


men jag är fortfarande förkyld.. och har inte kunnat träna... o då brukar jag fuska... 


men fakk dät hehe..... dock så ska vi ha ris-kaks-fest ikväll.. so sue me.... ja jävlar i det va vi ska trycka riskakor haha..... mmm.. med massa smör o banan... mmmmm.... 


men men.. jag ska ändå ut o powerwalka idag... morsan kommer och håller grabben sällskap så jag kommer ut en stund... 


haj haj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards