Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Stamp-E - 21 oktober 2013 20:38

haha.. jag kan knappt skriva inlägget haha.... 


helt slut haha... kan inte ens minnas vad vi körde idag.. triceps o bröst om jag inte minns fel... 

jo de var det.... glömde ta med block o skriva ner vad jag började med.... 

får göra det nästa gång.... 


det som är det störiga är att K jobbar så mycket kvällar.. så jag måste klydda med barnvakt o sånt skit.. jävligt bull... jaja.. jag får lösa det på något sätt... inget att göra åt saken.... 


i övrigt så har jag fått direktiv... 


bara att sluta med 2/5, behöver all energi jag kan få..


på fredag ska jag väga och mäta mig, sen får jag inte göra något av det på 6-8 veckor.... 


på torsdag ska vi åka och shoppa loss med gymgrejer... pwo, protein, massa annat shit, handledsskydd, bla bla bla, jag har sagt jag ska gå loss haha.... 


nu är det All In som gäller på detta... 


Arnold-Mode!!!

Av Stamp-E - 21 oktober 2013 12:00

dags att krypa inomhus och börja bygga kroppen istället för att göra den mindre.... 


har äntligen kommit överens med snubben som ska bli min PT så vi ska gå och lösa kort idag på ett hyfsat nytt ställe som ligger precis mittemot där jag bor.... 


jupp.... vi får väl se hur det går haha... ska bli kul... har inte styrketränat på så himla många år... och aldrig seriöst så som jag räknar med att det ska bli nu..... 


ill keep ya updated o c

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards