Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Stamp-E - 3 oktober 2013 23:02

först såg vi 

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D


så jävla snöig... helt underbar.. jag älskar ju Marvel, har läst deras tidningar sedan jag var liten parvel och därefter sett alla filmer.... helt underbart... 


och därefter så blev det Under The Dome



jävligt spännande faktiskt.. lämnar en med massor av frågor... riktigt bra cliffhanger....... 


tjingeling (o ja, jag lyckades få i mig 200 gram la-la oxå.. )


Av Stamp-E - 3 oktober 2013 22:01

så ja, jag ska väga mig imorgon haha.... 


och ni kan inte ana hur mycket shit jag ätit.... herregud.... lol... 


lyssna bara på denna låten haha... 



nä men skämt åsido.... eller allvar rättare sagt... det har varit ett sjukande i socker utan dess like..... 


än en gång så blir jag medveten om vilket problem jag har med att äta.... socker framför allt.... 


när jag släpper taget, så släpper jag taget.... 

nu vet jag att jag kommer att bromsa det än en gång, jag vill bara bli frisk och komma igång med att träna igen... 


men ändå... fan... shit så sick alltså.... som en riktig knarkare.... sinnes.... 


jaja.... som sagt.. det är bara att po det igen.... men ändå.... 


o vilka grejer socker gör med kroppen, fysiskt och psykiskt.... helt otroligt..... 


fysiskt... alltså min hy, helt fuckad efter bara ett par dagar..... 

min kropp.. .helt plufsig.. direkt.... det satte sig på magen direkt... 


och psykiskt... irriterad, arg, ledsen, kan inte sova, zonkig, däst, allt.... 

helt jävla nere... förutom när själva sockret rinner in... .... då kickar kroppen en stund.. och 

sen... booom.. krasch... fan.... 


fan... brallorna sitter redan tight efter bara en vecka.... allt svullnar upp.... 


jaja.. fakk it.... nu är det som det är.... 


men själva ätandet... fan.. haha.. som jag kan äta... det är helt jävla otroligt.... 

borde ställa upp i tävlingar och guiness rekordbok när jag har dessa perioderna haha..... 


egentligen så skrattar jag inte.... 


egentligen så är jag jävligt besviken på mig själv.... 


egentligen så är jag jävligt rädd.... blir rädd.... 


att jag bara kan totalt släppa taget så.... 

och mönstret är så jävla klockrent rent missbruksmässigt.... 


börjar med lite fusk förra torsdagen.... 


och idag, så har jag ätit gott och fett exakt hela tiden hela dagen.... oavbrutet.... 


efter att ha ätit 6 korvar och typ ett halv kilo pommes, friterade givetvis, klockan halv sex... 


så har jag sen dess ätit ett kexchoklad, 8 kanelsnäckor, 2 stycken värsta (vet inte vad dom heter) men tunnbröd/taco-bröd fyllt med smör, ost och skinka..... och jag är inte klar än.... 


o samtidigt så vill jag inte krossa mig själv för mycket.... 


för jag vet.... jag vet... 


att jag har ett val, och jag gör ett val, det är inte så att jag plötsligt hamnade här.... 


jag är medveten hela tiden.. jag vet att jag bryter detta i nästa vecka..... 


men jag blir rädd.. klart jag blir rädd.... 

för jag vill inte, kan inte, får inte, tänker inte, bli så stor igen.... 


o det är rätt intressant hur "knarkigt" socker är.... 


för allting annat spelar mindre roll när man får i sig drogen.... 


jag äter ingen frukt, träning spelar ingen roll (nu är jag förkyld men rent mentalt), 

etc etc etc.... allting får mindre prio... så fort jag vaknar på morgonen så börjar jag 

tänka på vad jag ska äta under dagen och på kvällen.... 


nä... jag trivs med att sköta mig... att sköta min kropp.. att sköta min kost... att träna... 


jag gillar det... jag gillar verkligen det.... jag gillar även den fåfänga känslan av att inte 

väga 180 kilo längre... att kunna köpa vanliga kläder i vanliga affärer... 


och så fort jag fått igenom nästa operation, så kommer jag kunna leva helt fullt ut.... 


nä, nu slutar jag blogga, vill inte sabba socker-skjutsen haha.... (ett kvävt skratt)





Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards