Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Stamp-E - 25 oktober 2013 18:55

geeezzzzz..... sicket pass... 


o geeezzzz va jag är igång fortfarande haha.... 


wow.... det buzzar och snurrar och allt möjligt i systemet.... 


först styrketränade vi järnet i två timmar, och sen sprang jag... och hade jag inte missförstått K så hade jag sprungit en timme till.. jag trodde hon sa hon skulle gå klockan sex men det var sju.... 


jupp ... nu får vi se om det blir ett litet pass på söndag oxå hhehe... 


o amino-syrorna tror jag hjälpte musklerna oxå... men vi får se... jag använder upp den burken.. o sen ska jag testa några pass utan... så får jag se om där är skillnad... 


trevlig helg... 

Av Stamp-E - 25 oktober 2013 14:42

1250 spänn med rabatt haha

Protein, pwo, aminosyror, handledsskydd, remmar + shaker...

btw

Av Stamp-E - 25 oktober 2013 08:12

Ska för första gången testa att vaccinera mig mot förkylning :)

Står just nu o väntar på morsan, hon ska oxå göra det.

Inskolning är klar med O och det har gått bra... (värre för oss än honom haha)

Av Stamp-E - 25 oktober 2013 07:37

vikten idag.. 106 kilo?????


hajar ingenting... upp 1,5 kilo????


jaja fakk it... sånt e livet.. . jag vet jag äter rätt och tränar rätt.... 


o så har jag mätt hela kroppen.... 


så, nu åker våg-djävulen undan i 8 veckor. och sen får vi se hehe.... 


hörs i kväll efter träningen haha

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards