Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 25 december 2008

så jävla bull sits...

Av Stamp-E - 25 december 2008 16:25

fan... sitter här i en så jävla bull sits..... eller är det jag som gör den bull?? nej, det tycker jag inte... skulle bara vilja veta sanningen... men det lär jag väl aldrig få reda på..... :( 


det är så att vi skulle ordna poker idag... o jag special-inbjöd vissa människor... o en av dessa frågar några andra, vilka jag undvikit att bjuda av denna enkla anledning: den ena av dessa snubbar påstås ha hånglat med K, och hon har lagt en del kommentarer ang. honom, som hon ska ha berättat för en viss person, som berättat detta för mig. Denna person som berättat det för mig är ingen som jag vill misstro, eftersom hon berättat annat som varit sant. Samtidigt vill jag inte misstro K längre, jag orkar bara inte. Så istället så har jag bara undvikit att ha den där snubben i mitt liv. Vi var inte speciella vänner tidigare, så det har inte varit något som märkts av. O jag har inte tänkt på det, förrän nu idag.....


o jag flippade ut.... o blev sne på K o blev sne på den där snubben som bjudit in dom.... men jag, efter mycket om o men, bestämde mig för att göra så här: jag låtsas helt enkelt som ingenting. är det så att dom har kyssts, fine, då får dom ha gjort det. Jag behöver inte umgås med snubben annars, o jag behöver inte prata en massa med honom idag. Är det så att saken har missuppfattats, o dom aldrig har kyssts, fine, då ställer jag inte till med något onödigt jidder. Jag hoppas bara att jag kan hålla huvudet kallt om dom snackar o sånt.... o skulle det bli för drygt, tja, då är det bara o gå därifrån... inte mycket mer att göra åt saken... fortsättning följer imorgon.. .eller i natt... eller inte.. hehe.. häktet nästa kanske.. :/


hej heej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards