Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stamp-E - 16 oktober 2013 11:08

nu är det bra.... verkligen... 


och inte för att jag måste... 


inte för att jag är besviken på mig själv... 


utan för att jag mår ju för fan dåligt som en röv.... 


jag ska fan inte vara bakis om jag inte krökat eller knarkat... 


men nu, vid flera tillfällen, så har jag varit socker-bakis.... så nu är det bra... 

det förstör ju dessutom träning som jag hade kanske kunnat utföra.... 


så nu är det bra... sockerbakis kan jag vara på söndagarna, helt ok, då har jag en dag som inte

förstörs, eftersom jag kan ändå vara social, men jag ska inte träna.... 


men det här med att förstöra vardagarna... what the fuck liksom.. 

jag blir som en knarkare.. mår skit.. vill inte gå upp.. kan inte äta... mår svinilla.. .

mögar x antal gånger... ja bara shit.... 


jupp.... nu blir det normalt äta, på sin höjd normalt, alla dagar utom lördagar.... 

visst, skulle jag vara på något kalas så kanske jag tar något litet, men det här

TOTALT GRÄNSLÖSA spårandet jag håller på med tar slut här och nu!

Av Stamp-E - 15 oktober 2013 20:44

så det blev en snabb tur till willys på emporia.... 


men jag handlade bara sånt jag inte provat innan tihi... 


tur e var med, han stoppade mig, jag höll på att gå loss totalt... 


 


men imorgon... ja då jävlar... hehe..... 


Av Stamp-E - 15 oktober 2013 19:03

JAG VILL HA KAKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!


jag kommer nog att köpa kakor... jag retar mig att jag inte åt kakor de här dagarna jag har fuskat.... 

så jag kommer nog att helt enkelt bara besluta mig för att äta kakor och så äta kakor.... 


jag får väl börja vara duktig imorgon.... haha..... 




me want cookie... cookie.... mmmmm..... 



Av Stamp-E - 15 oktober 2013 11:04

fan.... pippade systemet totalt igår.. igen... .daaam... 


K gjorde väääärsta grajorna till middagen.... 


bamse-lök-ringar från 23-stjärnig restaurang med en vitlökssås som hade gjort falafel-haken gröna av avund.... 


till efterrätt.. vääärsta friterade bananerna.... med massa sirap och glass.... 


o visst, man kan säga att det var korkat... absolut... men om min fru vill göra något hon lärt sig i helgen... 

och jag är inne i "sick-mode", så var det bara.. nä men älskling, va trevligt, det gör vi..... 


och när det väl var inne i systemet.... ja då var det kört!!!


då blev det lösgodis, choklad, chips, ostbågar, jordnötsringar, honungsrostade jordnötter, ja u name it.... 

det bara trycktes i huvudet så det stod härliga till..... 


det är så sick.... och så nu är det en ny dag... och jag vill inte ha gott.. och jag ska sköta mig.... 


men om korken skruvas av, om pipan passeras, om sockerskålen tittar på mig.... 

och jag lyssnar... och provar... testar... "bara lite"... då är det kört... det är kört.... 


jag är en beroende... jag är en född beroende... jag kan inte ta lite.... det är allt eller inget.... 


jag är så fucking sick tacksam över att jag är drogfri idag... att jag inte tagit den där första på över tolv år.... 

att jag inte VÅGAR ta en snaps, att blanda en holk, att ta någon annan mysig trevlig substans.... 

för jag VILL.... tro mig, JAG VILL... jag vill så fucking gärna bara bli helt fucking wasted..... 


men jag gör det inte..... jag har levt i misären... jag har levt (läs överlevt) mina dagar i pissoaren, i rännstenen, i källaren, under broarna, på toaletterna..... 


mina dagar där jag vaknar gråtandes och förbannar mig för att jag överlevde ännu en natt.... 

att jag inte lyckades dö.... de är över.... och det är de bilderna i mitt huvud som gör att jag inte rör några sådana substanser idag längre.... och ja, alkohol ingår där.... det är en så sindssyg drog så det finns inte.... god dam it... fuck.. sen visst, den har ett bättre socialt skydd, inte samma stämpel på sina vanliga användare... inte samma stigma.... men oh boy va man kan kicka på den... och oh boy vad den är sinnesförändrande... ja jävlar i hoppet.. 


jag är hellre i ett rum fullt med brassrökare och jonkare än massa folk som krökar... sen att jag är det ibland det är ok, sånt är livet, alltså i rummet med alkohol.... men när folk blir fulla... det sker en mycket mycket obehaglig förändring... och även om man säger att man blir trevlig, mysig, lullig, flamsig, tramsig, skrattig, så sker det en mycket stor förändring.... 


hade varit kul och tagit hundra pers, filmat dem ett tag, sedan låtit dem kröka, och filmat igen.... och se vilka olika karaktärer som kommer fram... hur många blir våldsamma.. otrevliga... stöddiga... 


alltså vuxna människor som börjar böla, hotar, otrevliga....haha... ja det är för mycket.. men absolut, klart jag skulle vilja supa huvudet i bitar... klart jag är avis, jag vill oxå supa... men jag villl INTE bli den där människan som jag föraktar.... och genomgå den där personlighetsförändringen.. och därför dricker jag inte alkohol heller... 


obs, jag dömer inte, folk får dricka och knarka hur mycket de vill, men inget knark i min närhet, och det är inte ofta som jag befinner mig i alkoholsällskap.... 


men nu svävade jag iväg... åter till mitt sockermissbruk... .


ja... jag vet ju att det inte är några problem när jag ger fan i det... och det funkar att bara äta det lördagar.... men det är där jag ska hålla det.. måste hålla det... vill hålla det.... 


så nu Stamp-E, då testar vi igen... med start idag.... (även om jag bara vill säga måndag och gå och trycka i huvudet hahaha)


tjingeling

Av Stamp-E - 14 oktober 2013 22:18

Bland annat 5 färger av en ny platta, 7 tum, dual core, hdmi, etc...

10,1 tums feta flipfodral i 8 färger...

Av Stamp-E - 14 oktober 2013 19:42

Precis sett avsnitt ett av säsong fyra av The Walking Dead..



fantastisk! man blir inte besviken en enda sekund!! underbar!!! Adjektiven bara haglar... 

vi är helt mållösa.. har sett den hela familjen, alla är helt tagna... mmmm.. det enda som är bull är att man får vänta en vecka på nästa avsnitt... 

Av Stamp-E - 14 oktober 2013 11:10

vilken känsla... 

av obehag... 

ska vi lämna vår lille blupp bland dom..... i deras omsorg..... känns inte bra... 


dessutom... stygga barn... otäcka barn.... 


haha.. fick en sån gökboet-känsla så det finns inte... 


någon stod i ett hörn och vaggade... 

någon stod och grät.. 

någon bråkade.. 

någon var apatisk... 


haha.. 


jaja det ska säkert gå bra... 


två timmar imorgon... 

Av Stamp-E - 14 oktober 2013 09:35

O har pipit en massa i natt igen, för jag vet inte vilken natt i rad.... 


det påverkar en både psykiskt och fysiskt att man inte får sova..... 


när dessutom inte den jävla förkylningen vill riktigt släppa, så blir jag helt fakkad i systemet... 


men men.. inget att göra något åt.. så är det när tänder är på g, kanske ont i magen, whatever.... 


mår så där idag fysiskt... får se om jag tränar eller inte.... får se.... 


nu är det strax inskolning på dagis/förskola för den lilla plutten.... 


p.s jag fuskade igår... men det var för att jag o frugan inte hade någon myslördag.... 

men nu så är det måndag, och strukturen är tillbaka.... 

oavsett om jag ska träna eller inte, så ska jag i alla fall sköta kosten.. 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards